Strøm privat
4 minutter
  lesetid

5 gode grunner for å være kunde hos Viddakraft

Som strømkunde er du sannsynligvis ikke helt klar over fordeler og ulemper med den leverandøren du har valgt. Hvordan kan du raskt se fordelene ved å være kunde hos Viddakraft?

Her er fem gode grunner for å være kunde hos Viddakraft:

1. Vi er en transparent strømleverandør

Noe av det som skiller oss fra andre strømleverandører er at vi er helt åpne om hvordan vi jobber og vår prismodell. Vi tilbyr ikke flere ulike type abonnementer som er forvirrende og uklare. Vi mener at det ikke skal være noen tvil om hva din faktiske pris er. Det er fordi vi vil at du skal forstå vår strømavtale, og vite nøyaktig hva du betaler for. Du skal ikke være i tvil om at du har valgt riktig strømavtale og leverandør.

2. Ingen ekstra tilleggsavgifter

Når du gjør bestilling hos en strømleverandør, kan du i ettertid bli belastet ulike gebyrer og ekstra produkter. De aktiveres gjerne etter at du har fått din første faktura. Dessverre er disse avgiftene ikke alltid klare for forbrukeren fra starten. Eksempel kan være eFaktura gebyr, eller andre unødvendige gebyrer. Som kunde hos Viddakraft trenger du ikke å bekymre deg for noen tilleggsavgifter. Det eneste du skal betale for er et månedlig fastbeløp på 49 kr, spotpris fra Nord Pool og 2 øre i påslag.

3. Ingen prisjuks

Dessverre opplever forbrukere at strømavtaler de har inngått etter en tid endres, og prisen blir automatisk oppjustert.
Hos Viddakraft behøver du ikke å tenke på at vi vil plutselig og automatisk endrer våre priser eller vilkår. Vi forholder oss til den prisen vi har blitt enig om.
(Skulle markedssituasjonen i fremtiden tilsi at energibransjen og Viddakraft må gjøre endringer, vil vi varsle våre kunder i god tid, slik at de kan ta stilling til endringen og selv velge å akseptere den).

4. Du har god oversikt

Hvis du nettopp har inngått kontrakt med en kraftleverandør, kan det hende at du ikke helt klar over vilkårene i kontrakten din. Du vet kanskje ikke nøyaktig hva du faktisk skal betale nå eller etter kampanjeperioden. Det kan føre til at du får en bindende periode må bli værende hos en leverandør som du angrer på at du valgte. Det er derfor vi i Viddakraft har kun én strømavtale for alle private kunder med 100% transparente priser og vilkår. Vi opererer ikke med oppsigelsestid eller bindingstid.

5. Vi følger opp og svarer raskt på din henvendelse

Når du først registrerer deg hos Viddakraft, sender vi deg bekreftelse på fullført registrering, deretter et velkomstbrev og aktiveringsmelding. Skulle du ha spørsmål, er vi veldig raske til å svare på chat og på e-post. Vi er et selskap i vekst, vi jobber for å bygge og implementere "Min side" og app. Med dette vil du ha full oversikt til enhver tid, registrer deg i dag for å ikke gå glipp av den spennende tiden som er foran oss.