Mistet strøm etter flytting? Vi hjelper deg i gang
Har du nettopp flyttet inn i ny bolig og strømmen plutselig ble borte? Da er det stor sannsynlighet for at du ikke er registrert som strømbruker på adressen. Dette er en vanlig årsak til at netteier kobler fra strømmen – de vet rett og slett ikke hvem som bor i boligen.
Har du nettopp flyttet inn i ny bolig og strømmen plutselig ble borte? Da er det stor sannsynlighet for at du ikke er registrert som strømbruker på adressen. Dette er en vanlig årsak til at netteier kobler fra strømmen – de vet rett og slett ikke hvem som bor i boligen.
OBS: Vi klarer ikke hjelpe deg dersom strømmen ble skrudd av på grunn av manglende betalinger til din strømleverandør. Du må også ha god kredittsjekk for at vi skal klare å hjelpe deg. Du kan ha D-nummmer.
Vi har tilgang til alle systemer og kan:
- Registrere deg på strømmåler,
- Starte strømleveranse,
- Kontakte netteier for deg, også ofte når deres kundeservice er stengt.
Dette må du gjøre før du kontakter oss:
- Bestill strømavtale her - vi må ha dine detaljer og målernummer i våre systemer. Her kan du sjekke hvor du finner målernummer.
- Kontakt oss og vær tålmodig. Ringer du oss etter arbeidstid, så er ikke vi alltid i nærheten av dataen.
Slik kontakter du oss etter arbeidstid
Ring oss på +47 22 60 00 70 og trykk 9 – uansett hvilken melding du hører. Du blir da videresendt til en av våre konsulenter, som tar telefonen på sin private mobil.