Husk at du finner Norgespris og Strømstøtten på nettleiefakturaen. Din faktura fra oss skal betales i sin helhet. Norgespris håndteres av netteier og kan bestilles på elhub.no

Mistet strøm etter flytting? Vi hjelper deg i gang

04.07.2025

Har du nettopp flyttet inn i ny bolig og strømmen plutselig ble borte? Da er det stor sannsynlighet for at du ikke er registrert som strømbruker på adressen. Dette er en vanlig årsak til at netteier kobler fra strømmen – de vet rett og slett ikke hvem som bor i boligen.

Har du nettopp flyttet inn i ny bolig og strømmen plutselig ble borte? Da er det stor sannsynlighet for at du ikke er registrert som strømbruker på adressen. Dette er en vanlig årsak til at netteier kobler fra strømmen – de vet rett og slett ikke hvem som bor i boligen.

OBS: Vi klarer ikke hjelpe deg dersom strømmen ble skrudd av på grunn av manglende betalinger til din strømleverandør. Du må også ha god kredittsjekk for at vi skal klare å hjelpe deg. Du kan ha D-nummmer.

Vi har tilgang til alle systemer og kan:

  • Registrere deg på strømmåler,
  • Starte strømleveranse,
  • Kontakte netteier for deg, også ofte når deres kundeservice er stengt.

Dette må du gjøre før du kontakter oss:

  1. Bestill strømavtale her - vi må ha dine detaljer og målernummer i våre systemer. Her kan du sjekke hvor du finner målernummer.
  2. Kontakt oss og vær tålmodig. Ringer du oss etter arbeidstid, så er ikke vi alltid i nærheten av dataen.

Slik kontakter du oss etter arbeidstid 

Ring oss på +47 22 60 00 70 og trykk 9 – uansett hvilken melding du hører. Du blir da videresendt til en av våre konsulenter, som tar telefonen på sin private mobil.

 

Les om strøm

Vil du snakke med oss?

Bestill en gratis samtale med en rådgiver eller gå til kundeservice.

Bestill samtale
Gå til kontakt